Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 29 april 2015

Veel liefs.

 
Hallo allemaal,
 
De 2 maanden dat ik guest designer ben op dit blog zit er bijna op. Ik heb nog 1 kaartje gemaakt met de mooie Inkerbell stempels. ik heb met masker tape 3 rondjes gemaakt en deze gestempeld met de bloemen. Deze ook weer gemaskerd en de rondjes gekleurd met Distress inkt. De bloemen gekleurd, de vogels vlinders en tekst gestempeld. Alles weer gemat op bijpassend gekleurd papier.
 
 
Nog een laatste bijdrage van wat ik in de afgelopen 2 maanden heb gemaakt.
Bedankt dat ik mee mocht doen, ik heb genoten van het werken met de mooie stempels en jullie mooie bijdrage op dit blog. Veel stempelplezier in de toekomst.
 
Groetjes Marianne.
 

1 opmerking: