Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 16 maart 2016

Ik vind jou lief...

Omdat jij bijzonder bent.

Voor vandaag heb ik een kadoosje "gepimpt".


Ik heb voor een "Hollands" thema gekozen, vanwege de inhoud, die je op de derde foto zult zien.
En wat past daar nu beter bij dan rood-wit-blauw!


Ook de achterkant ben ik niet vergeten, gesponst met witte craft-inkt en een bolletjes-mal.


En dan de inhoud, heerlijke chocolaatjes met een Hollands thema!
:-D

Fijne dag vandaag!
Hartelijke groet, Sandra

p.s. dit leuke doosje heb ik mijn moeder cadeau gedaan. ;-)

1 opmerking: