Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

maandag 11 april 2016

Dikke knuffel

Voor mijn doen een hele abstracte en hippe kaart, maar deze techniek is zo leuk om te doen! Ik heb hem niet van mezelf, dat zeg ik er eerlijk bij!
Op aquarelpapier met een lijmpistool lijmen aanbrengen, dat weer verhitten met je heatgun en embossingpoeder erover, Voor deze kaart heb ik zilver gebruikt. Op je craftsheet 3 kleuren inkt afdrukken en 3 penselen klaarleggen. Dan spray je je kaart kleddernat met water en gebruik je penseel 1 met kleur 1 en breng je aan op je kaart. Dan kleur 2 en kleur 3 en laat de kleuren maar lekker door elkaar lopen. Houdt je kaart echt goed nat! Daarna heb ik de kaart weer gedroogd met de heatgun, pas wel op dat de embossingpoeder niet smelt verder!!!
Tot slot de tekst gestempeld n een paar rhinestones aangebracht.

Groetjes en tot de volgende keer,
Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten