Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 6 april 2016

Kalender April


Vandaag is de maand april van de kalender aan de beurt!
Bewust de tak van de sheet Even Stil gebruikt, omdat er nu volop bomen in de bloesem staan.
Ik word er altijd zo vrolijk van!


De achtergrond heb ik gemaakt door Post-it briefjes aan de plakrand iets af te scheuren en op het witte cardstock te plakken.
Daarna met (in dit geval) roze inkt sponsen tussen de vellen in.
De vellen een paar cm opgeschoven en hetzelfde gedaan met een donkerdere kleur roze, en daarbij heel iets de eerste kleur aangezet.
De derde kleur heb ik op dezelfde manier aangebracht.


Hierop heb ik met Memento inkt de takken en bloemen gestempeld en de bloemen die op de witte achtergrond terecht kwamen, heb ik lichtroze ingekleurd met een waterbrush.


Ik vind dit een erg leuke techniek die jullie vast nog wel vaker van mij zullen zien.

Hartelijke groet, Sandra

1 opmerking: