Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

maandag 18 april 2016

Regenboog

Vandaag weer een kaartje met de lijmtechniek die ik vorige week ook op mijn kaartje heb gebruikt. Deze keer heb ik maar een stukje aquarelpapier gebruikt en voordat ik de lijmtechniek toepaste heb ik eerst de mooie Gerbera met blauw gestempeld. Daarna lekker met water en inkt spelen en alles goed laten drogen. De inkt van mijn craftsheet heb ik opgenomen met een tissue en dat weer op een witte basiskaart geplakt. De gerbera's ingekleurd met Derwents en hier en daar een glittertje geplakt. Tot slot de bijpassende tekst van de Regenboog gestempeld van de sheet Liefde is...

Tot de volgende keer, groetjes, Annemiek

1 opmerking: