Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 18 januari 2017

Geboortekaartje


Goeiemorgen!

Ik ben vandaag een uitdaging aangegaan met mijzelf.
Maak een kaart met een stempelsheet die je bijna niet gebruikt.
En dat is dus deze set!
"Klein Groot Wonder"

En ik had meteen een reden om een geboortekaart te maken, mijn neef is voor het eerst vader geworden. Van een prachtige dochter!


Maar ik wilde deze keer geen traditionele "roze kaart" maken, dus heb ik de kleuren donkerblauw en deze oranje-achtige kleur gebruikt.
Het kaartje is maar 12.5x8.5 cm groot, dus ook dat is een uitdaging voor mij, hahaha!
Maar ik ben zeer tevreden! Morgen gaat hij op de bus.

Fijne dag vandaag!

Hartelijke groet, Sandra

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, Sandra. Ik had de "eer" om de kaart "live" te zien.. nog mooier dan op de foto. ����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel schattige kaart, en leuke kleurencombinatie ! Proficiat aan de ouders ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen