Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

donderdag 23 februari 2017

Vandaag is het de laatste..

... keer dat ik iets plaats hier voor Inkerbell. 
2 jaar zijn om gevlogen! 
Het was fijn... maar het is ook goed om weer verder te gaan met andere uitdagingen. 


De klaprozen op een kleurige tag ..  dit is één van mijn favoriete stempels!!



Ik wens jullie hierbij Gods zegen over jullie leven.. 
.. en we komen elkaar vast nog wel ergens tegen. 

Heidi, en Michel, bedankt! 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Deze heb ik ook, moet ik snel eens mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Ellie, bedankt voor al die inspiratie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen