Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

vrijdag 24 maart 2017

Een vriend

Hoi hoi, leuk dat je even komt kijken.
Deze keer heb ik een bloemenkaart voor jullie gemaakt voor je beste vriendin :)

Ik ben begonnen met canvaspapier.
Hierop heb ik de mooie zonnebloem gestempeld met zwarte inkt (Versafine). 
Daarna heb ik hem op maat gesneden: 11x18cm.

De zonnebloem heb ik nogmaals gestempeld op maskertape en uitgeknipt.
Deze heb ik ingekleurd met tombows.

Daarna heb ik met zwart de bladeren en de bloemen gestempeld.

Als laatste de tekst.

De kaart is gemat op wit Oudhollands karton met een scheurrand.

Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!
Groetjes Joan








1 opmerking: