Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

donderdag 11 mei 2017

Sterkte kaarten


Goeiemorgen!

Na een weekje "vakantie" is het weer tijd voor een nieuw bericht van mij,

Deze keer heb ik 4 sterkte kaarten gemaakt, omdat het altijd wel handig is om ze op voorraad te hebben.


Voor de basis heb ik grijstinten gebruikt, met een accentkleur als achtergrond, omdat het anders van die "saaie" kaarten worden. En tegenwoordig hoeft dat eigenlijk niet meer.


Voor de achtergrond heb ik de Gerbera gebruikt, blijft toch echt wel een van mijn favoriete stempels.
En door de zachte kleuren inkt, blijft het ook mooi op de achtergrond.



De mooie teksten komen van de sheet "Afscheid".


Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer.

Hartelijke groet, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten