Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

donderdag 19 oktober 2017

Bewerkt boekje


Goedemorgen!

Gisteravond druk bezig geweest met het "pimpen" van een notitieboek, 
afmeting ongeveer 15 x 20 cm.
Ik heb deze gemaakt voor een lieve vriendin van me.


Uiteraard begonnen met een "blanco" boek.
;-)


Met een masking stencil strepen gesponst met witte "krijt"-inkt en deze goed laten drogen.


Daarna de Gerbera gestempeld en ingekleurd met alcoholmarkers. Aangezien ik deze qua kleur wilde aanpassen aan de stukjes designpapier, heb ik gekozen voor een rode gerbera.


Als extra decoratie heb ik de spetters van de set Abstacte Rozen gebruikt, deze gestempeld met een zalmkleur en een oud-roze.


De bloemetjes van de sheet Even Stil gestempeld, ingekleurd (oud-roze) en uitgeknipt.


Daarna het boekje bestempeld met de kleinere bloemen van dezelfde sheet en twee mooie teksten gezocht. De bovenste komt van Vrienden Voor Het Leven, de onderste weer van Even Stil.


Het boekje afgemaakt met een doily, twee banners, de uitgeknipte bloemen en een paperclip.
Ik heb de bloemen trouwens verhoogd opgeplakt, geeft net dat ene extra detail.
;-)


Ik wens jullie nog een inspiratievolle dag toe!

Hartelijke groet, Sandra

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een prachtig boekje, een heel mooi geschenk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen