Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

donderdag 12 oktober 2017

Geloof in jezelf

Goeiemorgen!

Vandaag is het mijn beurt om jullie wat te laten zien.
En deze keer heb ik weer eens een fotolijst gebruikt voor een project.
Met daarbij de sheet: Geloof in Jezelf.


Als eerste een ruw houten lijst gepakt, schoongemaakt en daarna gesponst met witte craft-inkt.
Deze is wat krijtachtig, waardoor het lijstje een beetje ruw blijft. Minder glad dan wanneer je het echt verft met een kwast.


 En door deze "ruwe behandeling" blijf de structuur van het lijstje goed zichtbaar.


Daarna heb ik een stuk wit cardstock gesneden van 10x15 cm en hier de tekst Geloof in Jezelf op gestempeld met grijze inkt.
(zwart vond ik te donker)


De randen heb ik gesponst met twee verschillende masking stencils (eigen voorraad) in de kleuren lichtblauw en grijs
Vervolgens de lange bloem van de sheet met groen gestempeld.



Op het laatste moment nog besloten de randen rondom te sponsen met grijs, voor een beetje meer diepte-effect/contrast.
Het bestempelde cardstock daarna op groen cardstock (13x18 cm) geplakt en dit (uiteraard met het glasplaatje ;-) ) ingelijst.


Op de laatste foto is goed het ruwe van de fotolijst te zien.
Geeft wel een mooi effect, vind ik.

Ik wens jullie nog een fijne dag met veel inspiratie!
Tot de volgende keer!

Hartelijke groet, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten