Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

dinsdag 22 maart 2016

Kalender

Hallo allemaal,
Ik begin vandaag ook met de kalender. Januari is voor mij aan de beurt.


Ik ben begonnen om een krant onder het blad van januari te leggen. Zo kan ik sprayen en inkten zonder dat de volgende bladen ook het nodige mee krijgen.

Daarna heb ik met glimmermist hier en daar gesprayd.
Vervolgens heb ik een masker/ stencil van The Crafters Companion (TCW) gebruikt en ook daar weer over heen gesprayd met dezelfde kleuren spray.

Daarna heb ik van de sheet: Kleur in je leven verschillende stempels gebruikt.
Vooral de spatters vind ik erg leuk. Met bijpassende distress inkt (Carved pumpkin & evergreen bought) heb ik her en der gestempeld.

Met zwarte inkt heb ik de teksten gestempeld.







Heel veel knutselplezier en tot de volgende keer!

Groetjes Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten