Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 23 maart 2016

Mooi voor aan de muur (of op een plank)


Vandaag laat ik een andere variant zien van wat je met de Inkerbell Stamps kunt doen.
Een mooie tekst inlijsten met een zelfgemaakte achtergrond.


De tekst komt van de sheet: Gebed Dat Verhoord Werd, gestempeld met Memento inkt.

De achtergrond is wit cardstock, bestempeld met mijn favoriete tinten blauw.

Hiervoor heb ik de volgende sheets gebruikt:
Even Stil... (tak met vogels en bloemen)
Abstracte Rozen (spetters)
Glimlach van de Natuur (kronkeltak)


Hier is goed te zien dat ik ook nog de stippen heb gesponst met dezelfde mal waarmee ik vorige week de onderkant van het doosje heb gedaan.

Deze lijst heb ik voor mijzelf gemaakt en komt op mijn hobbykamer te hangen.
Je hoeft tenslotte niet alles weg te geven wat je maakt.

Hartelijke groet, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten