Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

woensdag 25 mei 2016

ATC

Ik had wel eens eerder minikaartjes gemaakt om ergens bij te doen of om aan een kadootje te hangen, maar nooit eerder een ATC-serie. Maar nu met de NIEUWE SHEET ben ik toch maar aan de slag gegaan. En ik vond het heel leuk om te doen!
Ik heb op aquarelpapier mooie achtergrondjes gemaakt en dat op maat gesneden. Daar heb ik de supermooie sneeuwster van  Warme Winterwensen op gestempeld in blauw en een kleinere van dezelfde sheet in zilver. De tekst, ook van dezelfde sheet, in zwart. Paar strass-steentjes op de sterren en klaar!
Op de ATC-sheet staan hele leuke stempels om te gebruiken, maar voor deze serie heb ik de stempels voor de kaart gegevens gebruikt.
Ik vond het heel erg leuk om te maken, zal het zeker nog eens vaker doen.

Groetjes, Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten