Noot:

Stempel Atelier vervaardigt LASER stempels (namen, logo's, eigen teksten en TRODAT stempelplaatjes).

Het Stempelteam op dit blog maakt gebruik van sjablonen, inkten, markers en dergelijke om te laten zien wat je met Inkerbell Stamps kunt creeeren.
De merken van accessoires (markers, inkten, papier e.d.) die het team verder gebruikt, kun je terug vinden in de beschrijvingen.
Deze zijn niet allemaal te koop in onze webwinkel : Stempel Atelier is een stempelfabrikant en verkoopt maar een beperkt aantal accessoires op dit gebied.

dinsdag 24 mei 2016

ATC's

Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie enkele ATC's gemaakt met de nieuwe stempelsheet.
Zo leuk! :)

Ik heb ook voor het eerst met de gelliplate gewerkt.
Ook leuk. Je kunt er hele leuke achtergronden mee maken.
Overal voor te gebruiken: kaarten, project life kaartjes, lay-outs en zoals nu voor deze ATC's.



 Ik heb de restjes verf van de gelliplate op een blad muziekpapier gedaan.
Dan krijg je grungy/ grillige achtergronden. Daar hou ik wel van :)














Omdat ze zo kleurrijk zijn, vond ik de sheet: "kleur je leven" er goed bijpassen.
Zo ook de cirkels van "koffietijd".




De nieuwe craftzakjes met de bijpassende sluitstickers vond ik heel mooi passen bij de ATC's. 
Ze passen er precies in :)
Het zakje heb ik beschilderd met gesso.
Daarna gestempeld met de stempels van de ATC-set.
Op de sluitsticker heb ik de cirkels weer terug laten komen.

De kaartjes erin...

.... dicht vouwen.... 

.... en sluiten maar :) 

Heel veel knutselplezier en 
tot de volgende keer!

Groetjes Joan




Geen opmerkingen:

Een reactie posten